Antonia Maria Perea López, Immaculada Garrigós i Albert
El patrimoni és una eina fonamental per a treballar l’educació en valors. Mitjançant aquesta es forma a la ciutadania futura encarregada de tenir cura i estima del nostre entorn. La pedra seca fa d’eix transversal al projecte educatiu que hem creat per a un millor coneixement de quines són les nostres arrels i per què cal protegir-les. L’objectiu és conèixer i reconèixer elstrets característics d’aquests elements arquitectònics per a una implicacióreal per part de la comunitat educativa i de la gent de les diferents localitats del migjorn valencià que tenen al seu terme municipal construccions d’aquest tipus.
Heritage is a fundamental tool for working on education in values. By meansof this, the future citizenry will be able to take care of its environment. The drystone is transversal to the educational project that we have created for a better knowledge of who our surroundings are and how to protect them. The objective is to know and recognize the three characteristics of these architectural elements for a real involvement on the part of the educational community and the people of the different locations of the southern counties of the Valencian region that have buildings of this type in their municipality.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados