Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Bideo-podcasta: erronketan oinarritutako ikaskuntza

  • Autores: Aitor Iglesias Chaves, Aintzane Etxebarria Lejarreta, Aintzane Pagadigorria Ruiz, Lorea Unamuno Goiriena
  • Localización: Linguistic variation in Basque language and education - IV / Aitor Iglesias Chaves (ed. lit.), Naia Eguskiza Sánchez (ed. lit.), Lorea Unamuno Goiriena (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-1319-004-4, págs. 60-70
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      In this work the first phase of an educational innovation project is presented. Through learning-based on challenges, students from different degrees have created a video- podcast that will be taken to primary education classrooms as complementary material. The assessment of the motivation of the participants has been analyzed through statistical data. These data show high extrinsic motivation and low amotivation.

    • euskara

      Lan honetan hezkuntza berrikuntzarako proiektu baten lehen fasea aurkezten da.

      Erronketan oinarritutako ikaskuntza erabiliz, titulazio ezberdinetako ikasleek modu kolaboratiboan bideo-podcasta sortu behar dute Lehen Hezkuntzako geletara eroateko material gehigarri gisa. Lehen fase honetan, proiektuan parte hartu duten ikasleen motibazioaren balorazioa aztertzen da datu estatistikoen bidez. Datuok motibazio estrinseko handia eta amotibazio txikia erakusten dute.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno