arrow_back Volver a la revista European journal of psychology of education

Teachers’ reasons for using peer assessment : positive experience predicts use

Total de citas: 8

Citas recibidas
Comparison between conceptions and assessment practices amon... Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje (2020) Vol. 43 Núm. 2 Pág. 309-346
Anonymity as an instructional scaffold in peer assessment : ... European journal of psychology of education (2018) Vol. 33 Núm. 1 Pág. 75-99
Integration of good practices of active methodologies with t... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2019) Núm. 16 Pág. 35
La evaluación del aprendizaje : Percepciones y prácticas del... Profesorado (2020) Vol. 24 Núm. 1 Pág. 136-162
Peer Assessment as a Tool to Enhance Pre-Service Primary Bil... RIED (2021) Vol. 24 Núm. 2 Pág. 149-168
Percepción del estudiantado hacia la enseñanza del profesor ... Educación Física y Ciencia (2022) Vol. 24 Núm. 1 Pág. 8
Grado de satisfacción, utilidad y validez de la evaluación c... Revista Prácticum (2017) Vol. 2 Núm. 1 Pág. 60-79
Concepciones subyacentes a las racionalidades evaluativas de... Pensamiento educativo (2022) Vol. 59 Núm. 1 Pág. 9