arrow_back Volver a la revista European journal of psychology of education

Is it possible to improve mathematical achievement by means of self-regulation strategies? Evaluation of an intervention in regular math classes

Total de citas: 9

Citas recibidas
Diferencias en el uso de estrategias en el aprendizaje de la... Cuadernos de Investigación Educativa (2017) Vol. 8 Núm. 1 Pág. 47-59
Teaching to Self-Regulate in Mathematics : A Quasi-Experimen... REDIE (2021) Núm. 23 Pág. 5
El empleo de estrategias en el aprendizaje de las matemática... Revista de investigación educativa, RIE (2016) Vol. 34 Núm. 2 Pág. 487-502
Diseño y validación de una escala de actitudes hacia las mat... Revista Evaluar (2020) Vol. 20 Núm. 2 Pág. 51-68
Diferencias individuales en aprendizaje autorregulado de est... Revista de investigación educativa, RIE (2020) Vol. 38 Núm. 2 Pág. 453-473
Just do it! Study time increases mathematical achievement sc... European journal of psychology of education (2022) Vol. 37 Núm. 1 Pág. 39-53
Self-Regulated Learning and Working Memory Determine Problem... The Spanish Journal of Psychology (2022) Núm. 25 Pág. 1-17
Assessment of a self-regulated Learning Intervention The Spanish Journal of Psychology (2014) Núm. 17 Pág. 1-9
Promoting students’ self-determined motivation in maths : Re... European journal of psychology of education (2018) Vol. 33 Núm. 2 Pág. 295-317