arrow_back Volver a la revista European journal of psychology of education

Relations between adolescents' self-evaluations, time perspectives, motivation for school and their achievement in different countries and at different ages

Total de citas: 7

Citas recibidas
The relationship of gender, time orientation, and achieving ... Revista de investigación educativa, RIE (2017) Vol. 35 Núm. 2 Pág. 353-369
Vinculación entre patrones de aprendizaje y estilos de orien... Revista colombiana de educación (2019) Núm. 77 Pág. 277-298
Exploring students’ science motivation across grade levels a... European journal of psychology of education (2022) Vol. 37 Núm. 3 Pág. 807-829
Capacidad predictiva de la autoeficacia académica sobre las ... ESE (2016) Núm. 30 Pág. 31-50
Personality Traits : Future Time Perspective and Adaptive Be... The Spanish Journal of Psychology (2015) Núm. 18 Pág. 19-10
New insights on young peoples’ motivation in lower Secondary... Qualitative Research in Education (2019) Vol. 8 Núm. 1 Pág. 60-88
Moderator effect of time orientation patterns in achieving s... Revista de psicodidáctica (2014) Vol. 19 Núm. 2 Pág. 267-287