arrow_back Volver a la revista ELT journal An international journal for teachers of English to speakers of other languages

Using peer feedback in the ESL Writing class

Total de citas: 14

Citas recibidas
Coherence in the assessment of writing skills ELT journal (2008) Vol. 62 Núm. 1 Pág. 18-28
L2 writers’ perspectives on face-to-face and anonymous peer ... Porta Linguarum (2021) Núm. 35 Pág. 149-164
Collaborative Writing of Argumentative Essays in an EFL Blen... Íkala (2020) Vol. 25 Núm. 2 Pág. 307-327
Collective peer scaffolding, self-revision, and writing prog... IJES, International Journal of English Studies (2019) Vol. 19 Núm. 1 Pág. 41-57
Peer-correction as a Strategy to Improve Teenagers’ Speaking... Revista CPU-e (2022) Núm. 35 Pág. 25-52
Students’ feedback beliefs and anxiety in online foreign lan... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2017) Núm. 14 Pág. 27
Preferencias y opiniones de estudiantes de un programa de Pe... Literatura y lingüística (2023) Núm. 47 Pág. 279-306
The impact of peer review on EFL learners' writing proficien... Porta Linguarum (2016) Núm. 25 Pág. 35-47
Chinese EFL Learners " Decision-making While Evaluating Peer... IJES, International Journal of English Studies (2010) Vol. 10 Núm. 2 Pág. 99-120
Escritura colaborativa de textos argumentativos en inglés us... Estudios pedagógicos (2017) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 331-348
Using social media in writing among Primary School pupils Religación (2019) Vol. 4 Núm. 22 Pág. 250-258
A mediação na prática de revisão por pares de produção escri... ESPecialist (2021) Vol. 42 Núm. 1 Pág. 2
Impacto del uso de rúbricas de autoevaluación y coevaluación... Folios (2022) Núm. 55 Pág. 117-136
Enseñar a escribir para aprender en la universidad : una pro... Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje (2016) Vol. 39 Núm. 3 Pág. 574-589