Coherence in the assessment of writing skills
ELT journal
(2008)
Vol. 62
Núm. 1
Pág. 18-28
|
L2 writers’ perspectives on face-to-face and anonymous peer ...
Porta Linguarum
(2021)
Núm. 35
Pág. 149-164
|
Collaborative Writing of Argumentative Essays in an EFL Blen...
Íkala
(2020)
Vol. 25
Núm. 2
Pág. 307-327
|
Collective peer scaffolding, self-revision, and writing prog...
IJES, International Journal of English Studies
(2019)
Vol. 19
Núm. 1
Pág. 41-57
|
Peer-correction as a Strategy to Improve Teenagers’ Speaking...
Revista CPU-e
(2022)
Núm. 35
Pág. 25-52
|
Students’ feedback beliefs and anxiety in online foreign lan...
International Journal of Educational Technology in Higher Education
(2017)
Núm. 14
Pág. 27
|
Preferencias y opiniones de estudiantes de un programa de Pe...
Literatura y lingüística
(2023)
Núm. 47
Pág. 279-306
|
The impact of peer review on EFL learners' writing proficien...
Porta Linguarum
(2016)
Núm. 25
Pág. 35-47
|
Chinese EFL Learners " Decision-making While Evaluating Peer...
IJES, International Journal of English Studies
(2010)
Vol. 10
Núm. 2
Pág. 99-120
|
Escritura colaborativa de textos argumentativos en inglés us...
Estudios pedagógicos
(2017)
Vol. 43
Núm. 1
Pág. 331-348
|
Using social media in writing among Primary School pupils
Religación
(2019)
Vol. 4
Núm. 22
Pág. 250-258
|
A mediação na prática de revisão por pares de produção escri...
ESPecialist
(2021)
Vol. 42
Núm. 1
Pág. 2
|
Impacto del uso de rúbricas de autoevaluación y coevaluación...
Folios
(2022)
Núm. 55
Pág. 117-136
|
Enseñar a escribir para aprender en la universidad : una pro...
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
(2016)
Vol. 39
Núm. 3
Pág. 574-589
|