arrow_back Volver a la revista International Journal of Educational Technology in Higher Education

The flipped classroom : for active, effective and increased learning (especially for low achievers)

Total de citas: 19

Citas recibidas
Integrating students’ perspectives about online learning : a... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2020) Núm. 17 Pág. 53
Evaluación del aprendizaje autónomo dentro del aula invertid... Voces de la Educación (2022) Vol. 7 Núm. 14 Pág. 3
Are first year students ready for a flipped classroom? : A c... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2019) Núm. 16 Pág. 40
Clase invertida e inclusión educativa : análisis del estado ... Comunicación y Pedagogía (2017) Núm. 297 Pág. 67-73
Students' perception of flipped classroom: : A case study fo... JOTSE (2019) Vol. 9 Núm. 3 Pág. 368-377
Invirtiendo el aula en asignaturas de gestión de empresas ut... Revista de Estudios Empresariales. Segunda época (2019) Núm. 2 Pág. 49-67
Eficacia del aprendizaje mediante flipped learning con reali... Journal of sport and health research (2020) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 64-79
Investigating temporal access in a flipped classroom : procr... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2018) Núm. 15 Pág. 44
Alternatives to the conventional ‘Oxford’ tutorial model : a... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2021) Núm. 18 Pág. 42
Factores incidentes en el profesorado para la elección del a... Educar (2021) Vol. 57 Núm. 1 Pág. 223-240
Effectiveness of flipped learning and augmented reality in t... Texto Livre (2021) Vol. 14 Núm. 2 Pág. 11
Análisis del pensamiento crítico en estudiantes de una unive... Cultura, Educación y Sociedad (2023) Vol. 14 Núm. 1 Pág. 125-144
Gamification strategies and speaking fluency in EFL elementa... Iustitia Socialis (2022) Vol. 7 Núm. 1 Pág. 77-95
Higher education dominance and siloed knowledge : a systemat... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2018) Núm. 15 Pág. 24
Flipped Classroom Como Propuesta en la Mejora del Rendimient... Kronos (2019) Vol. 18 Núm. 2 Pág. 2-2
Integration of good practices of active methodologies with t... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2019) Núm. 16 Pág. 35
Producción científica de aprendizaje invertido y aula invert... Texto Livre (2021) Vol. 14 Núm. 1 Pág. 8
¿Hacia la Ubersidad? : Conflictos y contradicciones de la un... RIED (2018) Vol. 21 Núm. 2 Pág. 51-68
Mapping the situation of educational technologies in the spa... IJIMAI (2023) Vol. 8 Núm. 2 Pág. 190-201