arrow_back Volver a la revista Psicothema

Using reversed items in Likert scales : A questionable pract...

Total de citas: 13

Artículo citado
Program FACTOR at 10 : origins, development and future directions (2017) Vol. 29 Núm. 2 Pág. 236-240
The maximum likelihood alignment approach to testing for approximate measurement invariance : A paradigmatic cross-cultural application (2017) Vol. 29 Núm. 4 Pág. 539-551
Schizotypal traits and psychotic-like experiences during adolescence : an update (2017) Vol. 29 Núm. 1 Pág. 5-17
Generalized eta squared for multiple comparisons on between-groups designs (2016) Vol. 28 Núm. 3 Pág. 340-345
A computerized adaptive test for enterprising personality assessment in youth (2016) Vol. 28 Núm. 4 Pág. 471-478
How response bias affects the factorial structure of personality self-reports (2016) Vol. 28 Núm. 4 Pág. 465-470
Directrices para la construcción de ítems de elección múltiple (2004) Vol. 16 Núm. 3 Pág. 490-497
Imputación de datos perdidos en las evaluaciones diagnósticas educativas (2012) Vol. 24 Núm. 1 Pág. 167-175
Assessing the quality of tests : revision of the EFPA review model (2013) Vol. 25 Núm. 3 Pág. 283-291
The dilemma of combining positive and negative items in scales (2015) Vol. 27 Núm. 2 Pág. 192-199
Coeficientes de fiabilidad para escalas de respuesta categórica ordenada (2008) Vol. 20 Núm. 4 Pág. 896-901
Enterprising personality profile in youth : components and assessment (2014) Vol. 26 Núm. 4 Pág. 545-553
Guidelines based on validity criteria for the development of multiple choice items (2015) Vol. 27 Núm. 4 Pág. 388-394