Ng'ambi, Dick
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 2 |
2022 | 0 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
2019 | 1 |
2018 | 5 |
2017 | 3 |
2016 | 3 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 1 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2016 | 1 | 6 |
2015 | 0 | 3 |
2013 | 1 | 8 |
2009 | 0 | 1 |
2004 | 0 | 1 |
2005 | 1 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2010 | 3 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2014 | 2 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 19 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2013 |
Effective and ineffective uses of emerging technologies
|
Artículo | 5 |
2016 |
Teachers pedagogical change framework
|
Artículo | 4 |
2015 |
Editorial
|
Artículo | 3 |
2016 |
Technology enhanced teaching and learning in South African higher education - A rearview of a 20 year journey.
|
Artículo | 2 |
2013 |
Leveraging informal leadership in higher education institutions
|
Artículo | 2 |
2004 |
Towards a knowledge-sharing scaffolding environment based on learners’ questions.
|
Artículo | 1 |
2013 |
Editorial
|
Artículo | 1 |
2009 |
Intended and unintended consequences of student use of an online questioning environment.
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024