Número de publicaciones: 18 (66.7% citado)
Número de citas: 17 (29.4% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 10
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.9
Promedio de citas últimos 5 años: 0.6

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 1
2022 0
2021 3
2020 3
2019 3
2018 5
2017 1
2016 1
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 1
2020 0 2
2019 0 1
2018 1 2
2017 1 2
2016 4 6
2015 2 1
2014 2 1
2011 1 1
2012 1 0
2013 2 0
2022 2 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
17 Artículo de revista 17
1 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2016 Fillers and the development of oral strategic competence in foreign language learning
Artículo ARTICULO 3
2016 Reflections on Critical Incidents of EFL Teachers During Career Entry in Central Mexico
Artículo ARTICULO 2
2020 Challenges of Using a Blended Learning Approach
Artículo 2
2018 Critical Incidents of Transnational Student-Teachers in Central Mexico
Artículo 2
2014 Hybrid Identity in Academic Writing
Artículo ARTICULO 1
2016 Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico
Artículo ARTICULO 1
2019 Experiencias educativas y de vida de migrantes de retorno
Artículo ARTICULO 1
2017 Exploring the effects of teachers’ and learners’ beliefs
Artículo ARTICULO 1
2015 Transnationals Becoming English Teachers in Mexico
Artículo ARTICULO 1
2021 Views 2 CrossRef citations to date 0 Altmetric Articles ‘I was lucky to be a bilingual kid, and that makes me who I am:’
Artículo 1
2011 Students and Teachers’ Reasons for Using the First Language Within the Foreign Language Classroom (French and English) in Central Mexico
Artículo ARTICULO 1
2017 Teacher Socialization of EFL Teachers at Public School Levels in Central Mexico
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jul-2024