Shahvarani, Ahmad
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 1 |
2022 | 1 |
2021 | 1 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 3 | 2 |
2018 | 2 | 2 |
2020 | 1 | 0 |
2021 | 2 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
12 | Artículo de revista | 4 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2019 |
The role of problem-based Mathematics teaching according to the Kirkpatrick's Model on problem-solving performance of mathematics teachers
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2018 |
A study on the changes on teachers’ knowledge and beliefs after a workshop based on mathematics education software, by relying on fuzzy method
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2018 |
Analysis of student´s challenges and performances in solving integral´s problems
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Jun-2024