Número de publicaciones: 17 (58.8% citado)
Número de citas: 28 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 19
Índice h: 3
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.3
Promedio de citas últimos 5 años: 1.2

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 3
2022 4
2021 0
2020 5
2019 1
2018 1
2017 3
2016 2
2015 1
2014 0
2013 3
2012 2
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 2 6
2016 0 3
2009 1 10
2008 2 1
2004 0 1
2003 0 6
2001 0 1
2002 1 0
2005 1 0
2006 1 0
2007 0 0
2010 2 0
2011 0 0
2012 0 0
2013 0 0
2014 2 0
2015 0 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 4 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
17 Artículo de revista 28
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2009 Ubiquitous knowledge construction
Artículo ARTICULO 10
2003 Information searching strategies in web-based science learning:
Artículo 6
2020 A review of using partial least square structural equation modeling in e-learning research
Artículo 3
2016 The interaction of child-parent shared reading with an augmented reality ( AR) picture book and parents' conceptions of AR learning.
Artículo 2
2020 Students’ motivational beliefs and strategies, perceived immersion and attitudes towards science learning with immersive virtual reality
Artículo 2
2020 Integrating interactive learner-immersed video-based virtual reality into learning and teaching of physical geography
Artículo 1
2004 Beyond cognitive and metacognitive tools: the use of the Internet as an `epistemological¿ tool for instruction
Artículo 1
2001 A Review and Discussion of Epistemological Commitments, Metacognition, and Critical Thinking with Suggestions on Their Enhancement in Internet-Assisted Chemistry Classrooms
Artículo 1
2016 Taiwanese students' science learning self-efficacy and teacher and student science hardiness
Artículo 1
2008 An analysis of peer interaction patterns as discoursed by on-line small group problem-solving activity
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Jul-2024