Warne, Russell T.
Utah Valley University (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 0 |
2022 | 2 |
2021 | 2 |
2020 | 4 |
2019 | 1 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 1 |
2019 | 0 | 2 |
2016 | 1 | 6 |
2012 | 0 | 2 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
6 | Artículo de revista | 11 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Five reasons to put the g back into giftedness: An argument for applying the Cattell-Horn-Carroll Theory of Intelligence to gifted education research and practice
|
Artículo | 6 |
2012 |
Statistical methods used in gifted education journals, 2006-2010
|
Artículo | 2 |
2019 |
An evaluation (and vindication?) of Lewis Terman
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2022 |
Analyzing Disproportionate Representation in Gifted Education: Identification Procedures, Proximal Causes, Distal Causes, and Theoretical Causes
|
Artículo OTRO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024