Número de publicaciones: 25 (60.0% citado)
Número de citas: 53 (5.7% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 35
Índice h: 5
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.3
Promedio de citas últimos 5 años: 0.1

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 5
2022 3
2021 4
2020 4
2019 3
2018 5
2017 6
2016 2
2015 7
2014 2
2013 3
2012 4
2011 3
2010 1
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2016 0 2
2014 0 1
2012 0 1
2011 0 9
2010 1 2
2008 2 13
2006 0 6
2004 2 11
2003 0 4
1998 2 3
1999 0 0
2000 1 0
2001 2 0
2002 1 0
2005 0 0
2007 2 0
2009 0 0
2013 3 0
2015 0 0
2017 1 0
2018 0 0
2019 2 0
2020 1 0
2021 3 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
23 Artículo de revista 53
2 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2004 The Relationship Between Working Memory and Mathematical Problem Solving in Children at Risk and Not at Risk for Serious Math Difficulties
Artículo 11
2008 Growth in working memory and mathematical problem solving in children at risk and not at risk for serious math difficulties
Artículo 8
2011 Working memory, attention, and mathematical problem solving: A longitudinal study of elementary school children.
Artículo 7
2008 Working memory and intelligence in children
Artículo 5
2006 Cross-sectional and incremental changes in working memory and mathematical problem solving
Artículo 5
2003 Rapid Naming, Phonological Awareness, and Reading: A Meta-Analysis of the Correlation Evidence
Artículo 4
1998 Experimental Intervention Research on Students With Learning Disabilities: A Meta-Analysis of
Artículo 3
2010 Improvement in reading rate under independent and difficult text levels: Influences on word and comprehension skills.
Artículo 2
2011 The influence of working memory and phonological processing on English language learner children's bilingual reading and language acquisition.
Artículo 2
2016 Cognition and literacy in English language learners at risk for reading disabilities
Artículo 1
2022 What mediates the relationship between growth in math problem-solving and working memory in English language learners?
Artículo ARTICULO 1
2012 Cognition and literacy in English language learners at risk for reading disabilities.
Artículo 1
2014 Does cognitive strategy training on word problems compensate for working memory capacity in children with math difficulties?
Artículo 1
2016 Working memory components and problem-solving accuracy
Artículo 1
2006 Growth in literacy and cognition in bilingual children at risk or not at risk for reading disabilities
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Oct-2024