Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
5 |
2023 |
1 |
2022 |
5 |
2021 |
7 |
2020 |
2 |
2019 |
2 |
2018 |
1 |
2017 |
0 |
2016 |
1 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
1 |
2012 |
0 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2021 |
2 |
1 |
2019 |
0 |
11 |
2016 |
0 |
7 |
2009 |
0 |
6 |
2010 |
0 |
0 |
2011 |
0 |
0 |
2012 |
0 |
0 |
2013 |
1 |
0 |
2014 |
0 |
0 |
2015 |
0 |
0 |
2017 |
2 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2020 |
1 |
0 |
2022 |
2 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
9 |
Artículo de revista |
25 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2019 |
Exploring the relationship between initial mathematics skill and a kindergarten mathematics intervention
|
Artículo
|
7 |
2016 |
Testing the efficacy of a tier 2 mathematics intervention
|
Artículo
|
7 |
2009 |
Repeated reading interventions for students with learning disabilities: Status of the evidence
|
Artículo
|
5 |
2019 |
Efficacy of a first-grade mathematics intervention on measurement and data analysis
Doabler, Christian
Clarke, Ben
Kosty, Derek B.
Turtura, Jessica
Firestone, Allison R.
Smolkowski, Keith
Jungjohann, Kathleen
Brafford, Tasia L.
Nelson, Nancy J.
Sutherland, Marah
Fien, Hank
Maddox, Steven A.
|
Artículo
ARTICULO
|
4 |
2021 |
Multitiered Systems of Support, Adaptive Interventions, and SMART Designs
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2009 |
Teaching writing to at-risk students: The quality of evidence for self-regulated strategy development
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024