Bringing journalism back to its roots : examining fact-checking practices, methods, and challenges in the Mediterranean context
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 18
|
2 |
Body and diet as sales pitches : Spanish teenagers’ perceptions about influencers’ impact on ideal physical appearance
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 4
|
2 |
Oferta de contenidos de las plataformas audiovisuales. Hacia una necesaria conceptualización de la programación streaming
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 19
|
2 |
Emergencia del populismo en España : marcos metafóricos de Vox y de su comunidad online durante las elecciones generales de 2019
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 10
|
2 |
Unidireccionalidad, promoción partidista y polarización. Actividad en Twitter de los candidatos a la presidencia del Gobierno de España en las elecciones generales de 2019
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 14
|
2 |
Viralizar la verdad. Factores predictivos del engagement en el contenido verificado en TikTok
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 11
|
2 |
Characteristics of the Spanish podcast sphere. Between democratization and commercial logic
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 4
|
1 |
Intellectual and thematic structure of Communication research in Scopus (1980–2020). A comparative perspective among Spain, Europe, and Latin America
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 9
|
1 |
Pasado, presente y futuro de la enseñanza universitaria del ciberperiodismo : métodos y tendencias
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 2
|
1 |
The value of podcasts to journalism : analysis of digital native media brands’ offerings, production and publishing in Spain
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 5
|
1 |
Green energy : identifying development trends in society using Twitter data mining to make strategic decisions
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 12
|
1 |
Twitter content curation as an antidote to hybrid warfare during Russia’s invasion of Ukraine
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 11
|
1 |
Brussels will pay for everything. The shaping of the European public sphere before NextGenerationEU
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 3
|
1 |
Estudios de grado, master y doctorado en Comunicación en España tras los 50 años de su instauración
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 3
|
1 |
Análisis de los estudios universitarios en Publicidad en España : Propuesta de formación online para el futuro profesional
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 6
|
1 |
Twitter interaction between audiences and influencers. Sentiment, polarity, and communicative behaviour analysis methodology
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 14
|
1 |
Marcos comunicativos en la estrategia online de los partidos políticos europeos durante la crisis del coronavirus : una mirada poliédrica a la extrema derecha
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 9
|
1 |
Profile of digital slow journalism audiences in Argentina, Colombia, and Mexico
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 15
|
1 |
Roles and digital identities on Twitter and Instagram : An ethnographic study of Chilean journalists
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 16
|
1 |
Las innovaciones periodísticas más destacadas en España (2010-2020) : características e impacto organizacional, industrial y social
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 14
|
1 |
Podcast fandom in Europe : Audio audiences’ participation in a digital context
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 16
|
1 |
No habit, no listening. Radio and generation Z : snapshot of the audience data and the business strategy to connect with it
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 10
|
1 |
Elections and fact-checking in Portugal : the case of the 2019 and 2022 legislative elections
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 16
|
1 |
La voz del periodismo en las redes sociales : cartografía y funciones del community manager de medios informativos como nuevo actor de la comunicación periodística
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 16
|
1 |