Adaptación y trabajo cooperativo en el alumnado de educación primaria desde la percepción del profesorado y la familia
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 4
|
4 |
Modeling the effect of school engagement on attendance to classes and school performance
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 2
Pág. 4
|
3 |
El rol de las prácticas docentes en la prevención de la violencia escolar entre pares
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 9
|
2 |
Motivational Class Climate, Motivation and Academic Success in University Students
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 2
Pág. 3
|
2 |
Testing the Relationships between Global, Contextual, and Situational Motivation : A Longitudinal Study of the Horizontal, Top-Down, and Bottom-Up Effects
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 3
|
2 |
The Relationship of Botín Foundation's Emotional Intelligence Test (TIEFBA) with Personal and Scholar Adjustment of Spanish Adolescents
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 1
|
2 |
Understanding the Connections between Self-Perceptions and Future Expectations : A Study with Spanish and Portuguese Early Adolescents
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 10
|
2 |
Social and Emotional Competencies in Adolescents Involved in Different Bullying and Cyberbullying Roles
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 2
Pág. 2
|
1 |
La eficacia instruccional de dos enfoques virtuales : procesos y producto
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 2
Pág. 6
|
1 |
Career Adaptability Mediates the Effect of Trait Emotional Intelligence on Academic Engagement
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 2
Pág. 1
|
1 |
Attitudes toward Cultural Diversity in Spanish and Portuguese Adolescents of Secondary Education : The Influence of Heteronormativity and Moral Disengagement in School Bullying
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 5
|
1 |
Evaluación de estrategias de aprendizaje mediante la escala ACRA abreviada para estudiantes universitarios
(2018)
Revista de psicodidáctica
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 6
|
1 |