Patterns of Activity Sequencing in the Teaching of English as a Foreing Language and Their Effects on Learning (2008) Criado, Raquel

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Anàlisi de la seqüenciació d'activitats en materials de phrasal verbs: Una proposta didàctica basada en el model PC
Anàlisi de la seqüenciació d'activitats en materials de phrasal verbs: Una proposta didàctica basada en el model PC Núm. 8 Pág. 156-175 ARTICULO
2020 Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics
Garcés-Manzanera, Aitor
Modelos de secuenciación en la didáctica de las lenguas extranjeras
Modelos de secuenciación en la didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 15 Pág. 9-21 ARTICULO
2015 Huarte de San Juan
Torresan, Paolo
The impact of activity sequencing on the differences between ELT methods
The impact of activity sequencing on the differences between ELT methods Núm. 14 Pág. 7-28 ARTICULO
2010 Porta Linguarum
Criado, Raquel
English language teaching in Spain
English language teaching in Spain Vol. 9 Núm. 1 Pág. 1-28 ARTICULO
2009 IJES
Criado, Raquel Sánchez Pérez, Aquilino
Taking scripts as a model of lesson organisation for the integration of culture and language in ELTs
Taking scripts as a model of lesson organisation for the integration of culture and language in ELTs Núm. 22 Pág. 295-314 ARTICULO
2009 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Criado, Raquel
The "Communicative processes-based model of activity sequencing" (CPM)
The "Communicative processes-based model of activity sequencing" (CPM) Núm. 10 Pág. 33-56 ARTICULO
2009 Odisea
Criado, Raquel
The universal character of the DEC>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials.
The universal character of the DEC>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials. Núm. 22 Pág. 89-106 ARTICULO
2009 Revista española de lingüística aplicada
Criado, Raquel Sánchez Pérez, Aquilino
Teaching methods and their conceptualisation from a cognitive perspective of knowledge acquisition.
Teaching methods and their conceptualisation from a cognitive perspective of knowledge acquisition. Núm. 59 Pág. 103-117 ARTICULO
2009 Revista Canaria de Estudios Ingleses
Criado, Raquel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024