A SWOT analysis of ChatGPT (2024) Farrokhnia, Mohammadreza Banihashem, Seyyed Kazem Noroozi, Omid Wals, Arjen Innovations in education and teaching international Vol. 61 Núm. 3 Pág. 460-474

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Analyzing teacher candidates' arguments on AIintegration in educationvia different chatbots
Analyzing teacher candidates' arguments on AIintegration in educationvia different chatbots Núm. 45 Pág. 68-83
2024 Digital Education Review
Duran, Volkan
Microcreativity with chat generative pre-trained transformer
Microcreativity with chat generative pre-trained transformer Vol. 14 Núm. 1 Pág. 95-108 ARTICULO
2024 JOTSE
Fialho, Lia Machado Fiuza Nascimento Sabino Neves, Vanusa Silva do Nascimento, Karla Angelica
Una revisión sistemática de la IA generativa y la educación superior (en inglés como medio de instrucción)
Una revisión sistemática de la IA generativa y la educación superior (en inglés como medio de instrucción) Vol. 52 Núm. 4 Pág. 401-409 OTRO
2023 Aula abierta
Bannister, Peter Santamaría Urbieta, Alexandra Alcalde Peñalver, Elena
Not quite eye to A.I.
Not quite eye to A.I. Núm. 20 Pág. 61
2023 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Barrett, Alex Pack, Austin
Assessing the usability of ChatGPT for formal english language learning
Assessing the usability of ChatGPT for formal english language learning Vol. 13 Núm. 9 Pág. 1937-1960 ARTICULO
2023 EJIHPE
Shaikh, Sarang Yayilgan, Sule Yildirim Klimová, Blanka Pikhart, Marcel
Drivers and consequences of ChatGPT use in higher education
Drivers and consequences of ChatGPT use in higher education Vol. 13 Núm. 11 Pág. 2599-2614 ARTICULO
2023 EJIHPE
Hasanein, Ahmed M. Sobaih, Abu Elnasr E.
AI-generated feedback on writing
AI-generated feedback on writing Núm. 20 Pág. 55
2023 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Escalante, Juan Pack, Austin Barrett, Alex

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Oct-2024