Drivers and consequences of ChatGPT use in higher education (2023) ARTICULO Hasanein, Ahmed M. Sobaih, Abu Elnasr E. EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education Vol. 13 Núm. 11 Pág. 2599-2614
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The moderating effects of gender and study discipline in the relationship between university students’ acceptance and use of ChatGPT Vol. 14 Núm. 7 Pág. 1981-1995 ARTICULO | 2024 | EJIHPE |
Elshaer, Ibrahim A.
Hasanein, Ahmed M.
Sobaih, Abu Elnasr E.
|
Examining Students’ acceptance and use of ChatGPT in Saudi Arabian higher education Vol. 14 Núm. 3 Pág. 709-721 ARTICULO | 2024 | EJIHPE |
Sobaih, Abu Elnasr E.
Elshaer, Ibrahim A.
Hasanein, Ahmed M.
|
Teacher professional development for a future with generative artificial intelligence –an integrative literature review Núm. 45 Pág. 151-157 | 2024 | Digital Education Review |
Brandão, Anabela
Pedro, Luis
Zagalo, Nelson
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Oct-2024