Understanding Successful and Unsuccessful EFL Students in Chinese Universities (2004) Gan, Zhengdong Humphreys, Gillian Hamp-Lyons, Liz Modern language journal Vol. 88 Núm. 2 Pág. 229-244

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Ansiedad en la producción oral del inglés como lengua extranjera; Prácticas y estrategias para minimizar sus efectos en los estudiantes de idiomas
Ansiedad en la producción oral del inglés como lengua extranjera; Prácticas y estrategias para minimizar sus efectos en los estudiantes de idiomas Vol. 25 Núm. 2 Pág. 252-271
2023 Societas
Olaya, Victor A. Ahumada, Luz S.
Age, Language Difference and Proficiency as Determinant Factors in Learning Strategy Use
Age, Language Difference and Proficiency as Determinant Factors in Learning Strategy Use Vol. 49 Núm. 1 Pág. 165-197
2021 Lenguaje
Cubukcu, Feryal Bayalas, Murat
Training tutors to promote self-directed learning among university-bound English language students
Training tutors to promote self-directed learning among university-bound English language students Vol. 2 Núm. 1 Pág. 91-103 ARTICULO
2020 ÑEMITỸRÃ
Williamson Hawkins, Melissa Prado, Josephine Austin, Julia S.
Learning Strategies Used by High and Low Achievers in the First Level of English
Learning Strategies Used by High and Low Achievers in the First Level of English Vol. 21 Núm. 1 Pág. 75-89
2019 Profile
Samperio Sánchez, Nahum
Language strategies used by tourism degree students for learning German as a third language
Language strategies used by tourism degree students for learning German as a third language Núm. 73 Pág. 267-278 ARTICULO
2018 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Santana Quintana, María Cristina
Why and how do distance learners use mobile devices for language learning?
Why and how do distance learners use mobile devices for language learning? Vol. 24 Núm. 1 Pág. 10-24 ARTICULO
2016 The EuroCALL Review
Demouy, Valérie Jones, Ann Kan, Qian Kukulska-Hulme, Agnes Eardley, Annie
The relationship between the use of speaking strategies and performance on ielts speaking test
The relationship between the use of speaking strategies and performance on ielts speaking test Vol. 3 Núm. 2 Pág. 69-96 ARTICULO
2016 International Journal for 21st Century Education (IJ21CE)
Xu, Jin

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024