Why and how do distance learners use mobile devices for language learning? (2016) ARTICULO Demouy, Valérie Jones, Ann Kan, Qian Kukulska-Hulme, Agnes Eardley, Annie The EuroCALL Review Vol. 24 Núm. 1 Pág. 10-24

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
L’uso del dispositivo mobile per l’apprendimento dell’italiano come LS in contesto informale
L’uso del dispositivo mobile per l’apprendimento dell’italiano come LS in contesto informale Núm. 29 Pág. 87-105 ARTICULO
2022 Cuadernos de filología italiana
Averna, Carmelo
Comparing the efficiency of podcasts and mobile applications in the study of the germanlanguage by university students
Comparing the efficiency of podcasts and mobile applications in the study of the germanlanguage by university students Vol. 16 Núm. 3 Pág. 245-260
2022 Eduweb
Oliinyk, Lidiia Gaman, Iryna Chaikovska, Olena Bezzubova, Olena Paustovska, Marianna
Apps para el aprendizaje de idiomas en la Universidad de Murcia
Apps para el aprendizaje de idiomas en la Universidad de Murcia Núm. 58 Pág. 13 ARTICULO
2018 RED
López Valero, Amando Cascales Martínez, Antonia Carrillo García, María Encarnación
A look at the advanced learners' use of mobile devices for English language study
A look at the advanced learners' use of mobile devices for English language study Vol. 25 Núm. 2 Pág. 18-28 ARTICULO
2017 The EuroCALL Review
Kruk, Mariusz

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024