The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching (2022) ARTICULO Şimşek, Ahmet Salih Ateş, Hüseyin Innoeduca. international journal of technology and educational innovation Vol. 8 Núm. 2 Pág. 165-183
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Unlocking English proficiency Vol. 14 Núm. 1 Pág. 142-157 ARTICULO | 2024 | JOTSE |
Habibi, Akhmad
Mailizar, Mailizar
Yaqin, Lalu Nurul
Alqahtani, Turki Mesfer
Abrar, Mukhlash
Hamuddin, Budianto
Failasofah, Failasofah
|
Kyrgyz students’ acceptance of QR code use in Organic Chemistry Course Vol. 10 Núm. 1 Pág. 166-183 ARTICULO | 2024 | Innoeduca |
Jumabaeva, Chinara
Afacan Adanır, Gülgün
Sartova, Kulumkan
Muhametjanova, Gulshat
|
Learning and promotion of philippine dances via Facebook and YouTube Vol. 10 Núm. 1 Pág. 184-197 ARTICULO | 2024 | Innoeduca |
Lobo, Joseph
Martín, Jonar
Bulquerin, Andrea Audine
|
Acceptance and use of cloud-based virtual platforms by higher education vocational school students Vol. 9 Núm. 2 Pág. 24-38 ARTICULO | 2023 | Innoeduca |
Sayginer, Can
|
Revolutionizing EFL special education Vol. 9 Núm. 2 Pág. 5-23 ARTICULO | 2023 | Innoeduca |
Alenizi, Mogbel Aid K
Mohamed, Amr M.
Shaaban, Tahany S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024