Cognitive engagement in self-regulated learning: an integrative model (2022) ARTICULO Li, Shan Lajoie, Susanne P. European journal of psychology of education Vol. 37 Núm. 3 Pág. 833-852

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Longitudinal exploration of online learning burnout
Longitudinal exploration of online learning burnout Vol. 39 Núm. 1 Pág. 361-388 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Huang, Changqin Tu, Yaxin He, Tao Han, Zhongmei Wu, Xuemei
Cyberloafing among Gen Z students: the role of norms, moral disengagement, multitasking self-efficacy, and psychological outcomes
Cyberloafing among Gen Z students: the role of norms, moral disengagement, multitasking self-efficacy, and psychological outcomes Vol. 38 Núm. 2 Pág. 567-585 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Mihelic, Katarina Katja Geok Lim, Vivien Kim Culiberg, Barbara

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024