Language teachers’ interpersonal learner-directed emotion-regulation strategies (2022) Bielak, Jakub Mystkowska-Wiertelak, Anna Language teaching research Vol. 26 Núm. 6 Pág. 1082-1105
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions Núm. 40 Pág. 275-294 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Shakki, Farzaneh
|
Investigating the effects of emotion regulation and creativity on Chinese EFL teachers’ burnout in online classes Núm. 9 Pág. 177-193 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Li, Haoting
|
Exploring the contribution of interpersonal emotion regulation to pre-service EFL teachers' sustainable professional development and wellbeing Núm. 9 Pág. 329-347 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Wang, Miaomiao
Wang, Yongxiang
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2024