Students’ motivational trajectories and academic success in math-intensive study programs (2022) ARTICULO Benden, Daria K. Lauermann, Fani Journal of educational psychology Vol. 114 Núm. 5 Pág. 1062-1085
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas COMUNICACION 1 PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Visual Communication Design for Mobile Learning Apps Núm. 78 Pág. 234-248 ARTICULO | 2024 | Comunicar |
Jingmiao, Yang
|
The relevance of basic psychological needs and subject interest as explanatory variables for student dropout in higher education — a German case study using the example of a cooperative education program Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1791-1808 | 2023 | European journal of psychology of education |
Wild, Steffen
Rahn, Sebastian
Meyer, Thomas
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Jun-2024