The Market Valuation of Internet Channel Additions (2002) Dekimpe, Marnik G. Geyskens, Inge Gielens, Katrijn Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 66 Núm. 2 Pág. 102-119

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
How the digital age has changed the corporate communication world
How the digital age has changed the corporate communication world Vol. 2 Núm. 1 Pág. 87-94 ARTICULO
2019 IROCAMM-International Review Of Communication And Marketing Mix
García Medina, Irene Pereira Correia, Pedro Álvaro Alberola Amores, Leonor
Análisis de la salida del mercado
Análisis de la salida del mercado Núm. 39 Pág. 33-57 ARTICULO
2009 Cuadernos de economía y dirección de la empresa
Bordonaba Juste, María Victoria Lucía Palacios, Laura Polo Redondo, Yolanda
Development and validation of familiarity, reputation and loyalty scales for internet relationships
Development and validation of familiarity, reputation and loyalty scales for internet relationships Núm. 126 Pág. 157-189
2007 Esic market
Flavián Blanco, Carlos Guinalíu Blasco, Miguel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024