All better than being disengaged: Student engagement patterns and their relations to academic self-concept and achievement (2021) ARTICULO Schnitzler, Katharina Holzberger, Doris Seidel, Tina European journal of psychology of education Vol. 36 Núm. 3 Pág. 627-652
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Cyberloafing among Gen Z students: the role of norms, moral disengagement, multitasking self-efficacy, and psychological outcomes Vol. 38 Núm. 2 Pág. 567-585 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Mihelic, Katarina Katja
Geok Lim, Vivien Kim
Culiberg, Barbara
|
Video-based simulations in teacher education Núm. 19 Pág. 45 ARTICULO | 2022 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Nick, Michael
Huber, Sina A.
Sommerhoff, Daniel
Codreanu, Elias
Ufer, Stefan
Seidel, Tina
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024