College students’ reasons for leaving biomedical fields (2021) ARTICULO Rosenzweig, Emily Q. Harackiewicz, Judith M. Hecht, Cameron A. Priniski, Stacy J. Canning, Elizabeth A. Tibbetts, Yoi Asher, Michael W. Hyde, Janet S. Journal of educational psychology Vol. 113 Núm. 2 Pág. 351-369
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters Vol. 115 Núm. 6 Pág. 836-858 | 2023 | Journal of educational psychology |
Greene, Jeffrey A.
Bernacki, Matthew L.
Plumley, Robert D.
Kuhlmann, Shelbi
Hogan, Kelly A.
Evans, Mara
Gates, Kathleen M.
Panter, Abigail T.
|
A longitudinal analysis of the reciprocal relationship between academic procrastination, study satisfaction, and dropout intentions in higher education Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1141-1164 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Scheunemann, Anne
Schnettler, Theresa
Bobe, Julia
Fries, Stefan
Grunschel, Carola
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024