Measuring a scientifically multifaceted concept (2021) ARTICULO Díez Martín, Francisco Blanco González, Alicia Díez de Castro, Emilio Pablo European Research on Management and Business Economics Vol. 27 Núm. 1 Pág. 43-53

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Disruptive human resource management technologies
Disruptive human resource management technologies Vol. 33 Núm. 1 Pág. 116-136
2024 European journal of management and business economics
Priyashantha, K.G. Chamaru De Alwis, A. Welmilla, Indumathi
Does the legitimacy of countries influence the internationalization of emerging market multinationals
Does the legitimacy of countries influence the internationalization of emerging market multinationals Vol. 30 Núm. 1 Pág. 13-21
2024 European Research on Management and Business Economics
Plaza Casado, Ana Blanco González, Alicia Rivero Gutiérrez, Lourdes Gómez Martínez, Raúl
Board of directors and business transformation
Board of directors and business transformation Vol. 33 Núm. 2 Pág. 212-236
2024 European journal of management and business economics
de Enrique Arnau, Luis Pinillos Costa, María José
The “industrial halo” and its impact on the assessment of corporate reputation
The “industrial halo” and its impact on the assessment of corporate reputation Vol. 33 Núm. 2 Pág. 237-252
2024 European journal of management and business economics
Calvo, Emilio Esteban González, María Victoria Rodríguez Castellanos, Arturo
Managing Perceived Legitimacy in Uncertain Times
Managing Perceived Legitimacy in Uncertain Times Núm. 54 Pág. 9-27 ARTICULO
2023 Trípodos
Miotto, Giorgia Blanco González, Alicia Escamilla Solano, Sandra
Motivation and personalization of teaching with machine learning
Motivation and personalization of teaching with machine learning Vol. 6 Núm. 3 Pág. 330-342
2023 Journal of Management and Business Education
Gómez Martínez, Raúl Medrano García, María Luisa Aznar Sánchez, Tomás
Dimensiones de la legitimidad organizativa en función del género y el estatus de los consumidores
Dimensiones de la legitimidad organizativa en función del género y el estatus de los consumidores Vol. 53 Núm. 1 Pág. 1-10 ARTICULO
2022 Esic market
Gordo Molina, Virginia Díez Martín, Francisco
Intangible assets and business results of large companies
Intangible assets and business results of large companies Vol. 17 Núm. 2 Pág. 108-123 ARTICULO
2021 Intangible Capital
Cuervo Carabel, Tatiana Blanco González, Alicia Castillo Peces, Carlos del

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024