Cognitive profiling and preliminary subtyping in Chinese developmental dyslexia (2004) Lee, Suk-Han Chan, David Wai Ock Ho, Connie Suk-Han Luan, Vivian Hui Tsang, Suk-Man Cognition. International journal of cognitive science Vol. 91 Núm. 1 Pág. 43-75

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Effectiveness of Diverse Designs of Chinese Stem-Deriving Instruction for Chinese Children With Dyslexia
The Effectiveness of Diverse Designs of Chinese Stem-Deriving Instruction for Chinese Children With Dyslexia Vol. 90 Núm. 3 Pág. 295-312
2024 Exceptional children
Chih Wang, Li Liu, Duo Hsiu Lin, He Kien Hoa Chung, Kevin Xu, Zhengye
Effectiveness of a Phonological Awareness Training for Arabic Disabled Reading Children
Effectiveness of a Phonological Awareness Training for Arabic Disabled Reading Children Vol. 8 Núm. 4 Pág. 24-42 ARTICULO
2015 Bellaterra
Layes, Smail Lalonde, Robert Rebai, Mohamed
Cerebro y dislexia
Cerebro y dislexia Vol. 3 Núm. 2 Pág. 225-240 COMUNICACION_CONGRESO
2009 Ciencias Psicológicas
Dansilio, Sergio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024