Longitudinal examination of university students’ foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety in the course of general English (2021) ARTICULO Shirvan, Majid Elahi Taherian, Tahereh International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 24 Núm. 1 Pág. 31-49

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Working hard, working smart and working consistently
Working hard, working smart and working consistently Núm. 41 Pág. 10 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Thumvichit, Athip
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions Núm. 40 Pág. 275-294 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Shakki, Farzaneh
The impact of enjoyment and anxiety on English-language learners’ willingness to communicate
The impact of enjoyment and anxiety on English-language learners’ willingness to communicate Núm. 155 Pág. 6
2022 Vivat Academia
Bensalem, Elias
Validación de versiones en español de escalas de disfrute con el aprendizaje de la lengua extranjera
Validación de versiones en español de escalas de disfrute con el aprendizaje de la lengua extranjera Vol. 55 Núm. 110 Pág. 684-708 ARTICULO
2022 Revista signos
Acosta Manzano, Irene Barrios, Elvira
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students Núm. 18 Pág. 9-34 ARTICULO
2021 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Bensalem, Elias

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024