Decolonial Responsibility within International Higher Education (2019) Escobar Gómez, Mariana Voces y Silencios Vol. 10 Núm. 1 Pág. 113-126
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teacher Identity in Language Pedagogy. A Narrative Perspective from Two Colombian Teacher Educators’ Experience Núm. 58 Pág. 140-154 | 2023 | Folios |
Ubaque Casallas, Diego
|
Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-20 | 2021 | HOW |
Ubaque Casallas, Diego
|
Language Pedagogy and Teacher Identity: A Decolonial Lens to English Language Teaching From a Teacher Educator’s Experience Vol. 23 Núm. 2 Pág. 199-214 | 2021 | Profile |
Ubaque Casallas, Diego
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024