Legitimizing multilingual practices in the classroom (2020) ARTICULO Bonacina-Pugh, Florence International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 23 Núm. 4 Pág. 434-448
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Role of the L1 in EMI classroom practices Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-36 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Moncada Comas, Balbina
|
Negotiating family language policy Núm. 21 Pág. 53-92 ARTICULO | 2021 | Elia |
Gaiser, Leonie
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024