Plurilingualism and translanguaging (2020) ARTICULO García, Ofelia Otheguy, Ricardo International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 23 Núm. 1 Pág. 17-35

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Middle school teachers’ views and recommendations about using translation exercises in L2 reading comprehension classes
Middle school teachers’ views and recommendations about using translation exercises in L2 reading comprehension classes Núm. 42 Pág. 301-315 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Badda, Abdellah Pavón Vázquez, Víctor
She Shuts Her English Channel in Her Brain
She Shuts Her English Channel in Her Brain Vol. 80 Núm. 2 Pág. 116-133
2024 Canadian modern language review
Brubacher, Katie Kovinthan Levi, Thursica
Potential of a Pluriversal Literacies Framework for Decolonizing English as Foreign Language (EFL) Policy and Practice in Colombia
Potential of a Pluriversal Literacies Framework for Decolonizing English as Foreign Language (EFL) Policy and Practice in Colombia Vol. 26 Núm. 1 Pág. 24-32
2024 Colombian Applied Linguistics
Becerra, Tatiana
Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula
Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula Vol. 16 Núm. 1 Pág. 2 ARTICULO
2023 Bellaterra
Llompart Esbert, Julia Nussbaum Capdevila, Lucila
Adoption of English as a Second Language, a Competitive Component of Education
Adoption of English as a Second Language, a Competitive Component of Education Vol. 25 Núm. 1 Pág. 86-96
2023 Colombian Applied Linguistics
Hernandez Palma, Hugo Gaspar Ojeda Pertuz, Decireth del Carmen Brito Chiquillo, Johennys Genith
El uso del translanguaging y el enfoque CLIL en educación primaria
El uso del translanguaging y el enfoque CLIL en educación primaria Núm. 39 Pág. 281-298 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Couto Cantero, Pilar Fraga Castrillón, Noemi
Creencias del futuro profesorado
Creencias del futuro profesorado Vol. 25 Núm. 2 Pág. 107-128 ARTICULO
2022 Educación XX1
Gartziarena San Policarpo, Mikel Altuna Urdin, Jon
Audiovisual translation as a didactic resource in foreign language education
Audiovisual translation as a didactic resource in foreign language education Núm. 30 Pág. 23-39 ARTICULO
2022 Encuentro
Talaván Zanón, Noa Lertola, Jennifer
Eleaniztasuna eta euskara
Eleaniztasuna eta euskara Núm. 67 Pág. 11-31 ARTICULO
2022 Euskera ikerketa aldizkaria
Gartziarena San Policarpo, Mikel Altuna Urdin, Jon
O ensino-aprendizagem de outras línguas na escola pós BNCC
O ensino-aprendizagem de outras línguas na escola pós BNCC Vol. 8 Núm. 0 Pág. 4 ARTICULO
2022 EntreLínguas
Silva, Otávio de Oliveira
A social and philosophical analysis of the values of European education
A social and philosophical analysis of the values of European education Vol. 11 Núm. 58 Pág. 194-201
2022 Revista Amazonia Investiga
Ridei, Nataliia Khodunovа, Victoriia Voronova, Galyna Tsymbal, Svitlana Bondarenko, Natalia V.
Gestió de les llengües en entorns educatius multilingües
Gestió de les llengües en entorns educatius multilingües Núm. 75 Pág. 64-84 ARTICULO
2021 Revista de llengua i dret
Baldaquí Escandell, Josep M. Pascual Granell, Vicent
Análisis de un caso de contacto entre el criollo limonense de Costa Rica y el español desde una perspectiva ecológica
Análisis de un caso de contacto entre el criollo limonense de Costa Rica y el español desde una perspectiva ecológica Núm. 24 Pág. 12-23 ARTICULO
2020 Tinkuy
Pagliaro, Ana Laura
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task Vol. 76 Núm. 4 Pág. 313-334 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Payant, Caroline
Working with diversity in the spanish heritage language classroom
Working with diversity in the spanish heritage language classroom Núm. 34 Pág. 9-23 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Parra Velasco, María Luisa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024