Does blended instruction enhance English language learning in developing countries? Evidence from Mexico (2020) Xu, Di Glick, Danny Rodriguez, Fernando Cung, Bianca Li, Qiujie Warschauer, Mark British journal of educational technology Vol. 51 Núm. 1 Pág. 211-227

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Efficacy of Online Higher Education in Latin America: A Systematic Literature Review
The Efficacy of Online Higher Education in Latin America: A Systematic Literature Review Vol. 17 Núm. 3 Pág. 262-269 ARTICULO
2022 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Stanley, Denise Montero Fortunato, Yamell Rocío
Gamificación por insignias para la igualdad y equidad de género en Educación Superior
Gamificación por insignias para la igualdad y equidad de género en Educación Superior Núm. 35 Pág. 184-198 ARTICULO
2021 Prisma Social
Hinojo Lucena, Francisco Javier Gómez García, Gerardo Marín Marín, José Antonio Romero Rodríguez, José María
Development of foreign language competence of higher education students in the context of blended learning
Development of foreign language competence of higher education students in the context of blended learning Vol. 14 Núm. 33 Pág. 3
2021 Revista Tempos e Espaços em Educação
Velushchak, Maryna Kravchenko, Tetiana Havrylenko, Kateryna Mykhailenko, Tetiana Sokolovska, Larysa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024