Reading Visual Texts (2002) ARTICULO Werner, Walter Theory and research in social education Vol. 30 Núm. 3 Pág. 401-428
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Levy, Brett L. M.
Busey, Christopher L.
Cuenca, Alexander
Evans, Ronald W.
Halvorsen, Anna-Lise
Ho, Li-Ching
Kahne, Joseph
Kissling, Mark T.
Lo, Jane C.
McAvoy, Paula
McGrew, Sarah
|
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the instructional purposes of data visualizations Vol. 51 Núm. 2 Pág. 296-323 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Myers, John P.
|
Visualizing the teaching of data visualizations in social studies Vol. 49 Núm. 2 Pág. 262-306 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Shreiner, Tamara L.
Dykes, B.M.
|
Between aspiration and reality Vol. 49 Núm. 3 Pág. 449-476 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Nelson, Peter M.
Segall, Avner
Durham, B. Scott
|
Seeing and feeling difficult history Vol. 47 Núm. 4 Pág. 472-496 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Miles, James
|
Data Literacy for Social Studies Vol. 46 Núm. 2 Pág. 194-231 ARTICULO | 2018 | Theory and research in social education |
Shreiner, Tamara L.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024