The effects of Spanish heritage language literacy on English reading for Spanish–English bilingual children in the US (2019) ARTICULO Kremin, Lena V. Arredondo, Maria M. Shih-Ju Hsu, Lucy Satterfield, Teresa Kovelman, Ioulia International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 22 Núm. 2 Pág. 192-206
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Using phonics to develop the emergent English literacy skills of Spanish learners Núm. 35 Pág. 111-128 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Rendón Romero, Sara Isabel
Navarro-Pablo, Macarena
García Jiménez, Eduardo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024