A meta-analytic review of the relationship between epistemic cognition and academic achievement (2018) Greene, Jeffrey Alan Cartiff, Brian M. Duke, Rebekah F. Journal of educational psychology Vol. 110 Núm. 8 Pág. 1084-1111

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
What Are They Thinking
What Are They Thinking Vol. 116 Núm. 1 Pág. 76-101
2024 Journal of educational psychology
Greene, Jeffrey Alan Hollander Blackmon, Christina Kirk, Eric A. Deekens, Victor M.
Estrategias de aprendizaje y rendimiento académico en materias STEM en Educación Secundaria
Estrategias de aprendizaje y rendimiento académico en materias STEM en Educación Secundaria Vol. 26 Núm. 1 Pág. 36-47 ARTICULO
2024 Revista Fuentes
Satrústegui Moreno, Amaya Quilez Robres, Alberto Mateo González, Ester Cortés Pascual, María del Pilar Alejandra
Investigating professed and enacted epistemic beliefs about the uncertainty of scientific knowledge when students evaluate scientific controversies
Investigating professed and enacted epistemic beliefs about the uncertainty of scientific knowledge when students evaluate scientific controversies Vol. 36 Núm. 1 Pág. 125-146 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Lang, Fabian Kammerer, Yvonne Gerjets, Peter H. Stürmer, Kathleen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024