SES differences in young children¿s metacognition in the context of mathematical problem solving (2003) Pappas, Sandra Jiang, Minyang Ginsburg, Herbert P. Cognitive development Vol. 18 Núm. 3 Pág. 431-450
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A tool-kit to help students from low socioeconomic status background Vol. 38 Núm. 2 Pág. 495-518 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Azevedo, Raquel
Rosário, Pedro
Magalhaes, Paula
Núñez Pérez, José Carlos
Pereira, B.
Pereira, A.
|
Metacognição, ensino-aprendizagem e formação de professores de ciências Vol. 14 Núm. 29 Pág. 1-9 EDITORIAL | 2018 | Amazônia |
Brabo, Jesús Cardoso
|
Assessing self-regulated learning in early childhood education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 278-283 ARTICULO | 2010 | Psicothema |
de la Fuente Arias, Jesús
Lozano Díaz, Antonia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024