Seeking the best blend for deep learning in a flipped classroom – viewing student perceptions through the Community of Inquiry lens (2018) ARTICULO Le Roux, Ingrid Nagel, Lynette International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 15 Pág. 29-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
TICs en la enseñanza de la economía y la administración
TICs en la enseñanza de la economía y la administración Vol. 10 Núm. 2 Pág. 67-79 ARTICULO
2023 Revista Científica de la UCSA
King Domínguez, Andrea Ortega Martínez, Rosa Martha Améstica Rivas, Luis
How the COI framework explains the online discussion patterns in a flipped course
How the COI framework explains the online discussion patterns in a flipped course Vol. 60 Núm. 6 Pág. 848-860
2023 Innovations in education and teaching international
Southam, Ashleigh Zhang, Han Cao, Ruoqi Fanguy, Mik Costley, Jamie
Tendencias de investigación de aula invertida con aprendizaje colaborativo
Tendencias de investigación de aula invertida con aprendizaje colaborativo Núm. 13 Pág. 12
2022 IE Revista de Investigación Educativa de la REDIECH
Arellano Becerril, Enrique Escudero Nahón, Alexandro
Flipping the flipped class
Flipping the flipped class Núm. 19 Pág. 10 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Fischer, Ian Douglas Chi Chang, Jie
A bio-environmental perspective on Emirati female college students’ experiences in virtual learning communities of inquiry
A bio-environmental perspective on Emirati female college students’ experiences in virtual learning communities of inquiry Núm. 18 Pág. 26 ARTICULO
2021 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Saeed AlShamsi, Aysha
Codiseño de problemas geométricos apoyados en TICs
Codiseño de problemas geométricos apoyados en TICs Núm. 74 Pág. 94-113 ARTICULO
2020 Edutec
Piñero Charlo, José Carlos Costado Dios, María Teresa
Engagement in cloud-supported collaborative learning and student knowledge construction
Engagement in cloud-supported collaborative learning and student knowledge construction Núm. 17 Pág. 55 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Saeed Baanqud, Noria Al-Samarraie, Hosam Alzahrani, Ahmed Ibrahim Alfarraj, Osama
Integrating students’ perspectives about online learning
Integrating students’ perspectives about online learning Núm. 17 Pág. 53 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Wart, Montgomery Van Ni, Anna Medina, Pamela Canelon, Jesus Kordrostami, Melika Zhang, Jing Liu, Yu
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content Núm. 16 Pág. 35 ARTICULO
2019 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Arruabarrena Santos, Rosa María Sánchez, Ana Blanco, José M. Vadillo Zorita, José Ángel Usandizaga Lombana, Imanol

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024