Seeking the best blend for deep learning in a flipped classroom – viewing student perceptions through the Community of Inquiry lens (2018) ARTICULO Le Roux, Ingrid Nagel, Lynette International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 15 Pág. 29-0
- Número de citas: 9 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
TICs en la enseñanza de la economía y la administración Vol. 10 Núm. 2 Pág. 67-79 ARTICULO | 2023 | Revista Científica de la UCSA |
King Domínguez, Andrea
Ortega Martínez, Rosa Martha
Améstica Rivas, Luis
|
How the COI framework explains the online discussion patterns in a flipped course Vol. 60 Núm. 6 Pág. 848-860 | 2023 | Innovations in education and teaching international |
Southam, Ashleigh
Zhang, Han
Cao, Ruoqi
Fanguy, Mik
Costley, Jamie
|
Tendencias de investigación de aula invertida con aprendizaje colaborativo Núm. 13 Pág. 12 | 2022 | IE Revista de Investigación Educativa de la REDIECH |
Arellano Becerril, Enrique
Escudero Nahón, Alexandro
|
Flipping the flipped class Núm. 19 Pág. 10 ARTICULO | 2022 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Fischer, Ian Douglas
Chi Chang, Jie
|
A bio-environmental perspective on Emirati female college students’ experiences in virtual learning communities of inquiry Núm. 18 Pág. 26 ARTICULO | 2021 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Saeed AlShamsi, Aysha
|
Codiseño de problemas geométricos apoyados en TICs Núm. 74 Pág. 94-113 ARTICULO | 2020 | Edutec |
Piñero Charlo, José Carlos
Costado Dios, María Teresa
|
Engagement in cloud-supported collaborative learning and student knowledge construction Núm. 17 Pág. 55 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Saeed Baanqud, Noria
Al-Samarraie, Hosam
Alzahrani, Ahmed Ibrahim
Alfarraj, Osama
|
Integrating students’ perspectives about online learning Núm. 17 Pág. 53 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Wart, Montgomery Van
Ni, Anna
Medina, Pamela
Canelon, Jesus
Kordrostami, Melika
Zhang, Jing
Liu, Yu
|
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content Núm. 16 Pág. 35 ARTICULO | 2019 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Arruabarrena Santos, Rosa María
Sánchez, Ana
Blanco, José M.
Vadillo Zorita, José Ángel
Usandizaga Lombana, Imanol
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024