Enriching Ethical Judgments in History Education (2018) ARTICULO Milligan, Andrea Gibson, Lindsay Peck, Carla L. Theory and research in social education Vol. 46 Núm. 3 Pág. 449-479

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Consideraciones del alumnado sobre las acciones de resistencia durante la dictadura chilena desde la dimensión ética del pensamiento histórico
Consideraciones del alumnado sobre las acciones de resistencia durante la dictadura chilena desde la dimensión ética del pensamiento histórico Núm. 28 Pág. 7 ARTICULO
2024 Revista Perspectivas
Soto Yonhson, Andrés Jiménez, Sole
¿Cómo abordar las historias difíciles para fortalecer la democracia?
¿Cómo abordar las historias difíciles para fortalecer la democracia? Núm. 10 Pág. 56-83
2023 Nuevas Dimensiones
Soto Yonhson, Andrés Jiménez, María Soledad
Moral judgment in history education and historical positionality as a moral evaluator
Moral judgment in history education and historical positionality as a moral evaluator Vol. 50 Núm. 4 Pág. 530-552 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Pil Yoon, Jong
Rethinking presentism in history education
Rethinking presentism in history education Vol. 50 Núm. 4 Pág. 509-529 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Miles, James Gibson, Lindsay
Students’ prejudice as a teaching challenge
Students’ prejudice as a teaching challenge Vol. 49 Núm. 4 Pág. 540-569 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Tribukait, Maren
Representations of violent pasts in memorial museums
Representations of violent pasts in memorial museums Vol. 43 Núm. 3 Pág. 503-543 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Bermúdez, Ángela Epstein, Terrie
On taking a more encompassing view
On taking a more encompassing view Vol. 47 Núm. 2 Pág. 299-300 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Milligan, Andrea Gibson, Lindsay Peck, Carla L.
On ethical judgments in history education
On ethical judgments in history education Vol. 47 Núm. 2 Pág. 294-298 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Heyer, Kent den
Seeing and feeling difficult history
Seeing and feeling difficult history Vol. 47 Núm. 4 Pág. 472-496 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Miles, James

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024