Motivation and learning strategies in accounting (2018) ARTICULO Rivero Menéndez, María José Urquía Grande, Elena López-Sánchez, Pilar Camacho Miñano, María del Mar Revista de contabilidad = Spanish accounting review. [RC-SAR] Vol. 21 Núm. 2 Pág. 128-139

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training Vol. 14 Núm. 2 Pág. 569-587 ARTICULO
2024 JOTSE
Nieto Moreno de Diezmas, Esther García Fernández, Beatriz Reyes Ruiz Gallardo, José
The effect of previous experience with working in groups on students’ academic performance in the accounting discipline
The effect of previous experience with working in groups on students’ academic performance in the accounting discipline Vol. 24 Núm. 2 Pág. 153-167 ARTICULO
2021 Revista de contabilidad = Spanish accounting review
Martínez Romero, María José Priego de la Cruz, Alba María Ferrer García, Cristina Casado Belmonte, Mª Pilar
¿Hacia una nueva dinámica de clase?
¿Hacia una nueva dinámica de clase? Vol. 31 Núm. 1 Pág. 41-55 ARTICULO
2018 Papeles de Europa
Camacho Miñano, María del Mar Dafouz, Emma Urquía Grande, Elena
Analysing students’ academic performance in Higher Education in Spain
Analysing students’ academic performance in Higher Education in Spain Núm. 8 Pág. 3-19 ARTICULO
2017 Educade
Rivero Rodríguez, Carlos Campo, Cristina del Urquía Grande, Elena Camacho Miñano, María del Mar Pascual Ezama, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024