The training and accreditation of teachers for English medium instruction (2018) ARTICULO O'Dowd, Robert International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 21 Núm. 5 Pág. 553-563

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290
2024 Revista de educación
Fernández Costales, Alberto Lasagabaster Herrarte, David
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction Vol. 7 Núm. 1 Pág. 155-173 ARTICULO
2024 Journal of Management and Business Education
Kremer, Marcelo Valcke, Martin
Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse
Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse Núm. 20 Pág. 77-105 ARTICULO
2023 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Castellano Risco, Irene Olga Martín Gilete, Marta Hijazo Gascón, Alberto Ibarretxe Antuñano, Iraide
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO
2023 Multidisciplinary journal of school education
Papaja, Katarzyna
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education, by Maria del Mar Sánchez-Pérez (Hershey PA: IGI Global, 2020)
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education, by Maria del Mar Sánchez-Pérez (Hershey PA: IGI Global, 2020) Núm. 65 Pág. 219-224 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2022 Miscelánea
Lafuente Millán, Enrique
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda Núm. 34 Pág. 15-38 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Dafouz, Emma
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Piquer Píriz, Ana María Castellano Risco, Irene Olga
Main Challenges of EMI at the UCLM
Main Challenges of EMI at the UCLM Núm. 34 Pág. 39-61 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Nieto Moreno de Diezmas, Esther Fernández Barrera, Alicia
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs Núm. 34 Pág. 107-130 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Borsetto, Elena Bier, Ada
CLIL Teacher Training
CLIL Teacher Training Vol. 38 Núm. 1 Pág. 49-68 ARTICULO
2020 Enseñanza & Teaching
Porcedda, Maria Elisabetta González Martínez, Juan
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024