Discriminating factors between completers of and dropouts from online learning courses. (2013) Lee, Youngju Choi, Jaeho Kim, Taehyun British journal of educational technology Vol. 44 Núm. 2 Pág. 328-337

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Student dropout as a never-ending evergreen phenomenon of online distance education
Student dropout as a never-ending evergreen phenomenon of online distance education Vol. 13 Núm. 5 Pág. 906-918 ARTICULO
2023 EJIHPE
Elibol, Sevgi Bozkurt, Aras
Integrating augmented reality and problem-based learning into English language teaching through instructional design
Integrating augmented reality and problem-based learning into English language teaching through instructional design Vol. 16 Núm. 35 Pág. 19
2023 Revista Tempos e Espaços em Educação
Sorte, Paulo Boa Kim, Nam Ju
Why do open and distance education students drop out? Views from various stakeholders
Why do open and distance education students drop out? Views from various stakeholders Núm. 19 Pág. 26 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Bağrıacık Yılmaz, Ayşe Karatas, Sercin
Permanencia estudiantil en programas de posgrado e-learning: un caso de estudio
Permanencia estudiantil en programas de posgrado e-learning: un caso de estudio Vol. 14 Núm. 3 Pág. 17-24
2021 Formación Universitaria
Quintero Guasca, Rosa E. Avellaneda Nieves, Maribel Cristancho García, Mónica Sánchez Medina, Irlesa Indira
Un modelo estructural para la detección temprana del abandono en la universidad
Un modelo estructural para la detección temprana del abandono en la universidad Núm. 28 Pág. 167-187 ARTICULO
2021 Alternativas
Jiménez Rodríguez, Virginia Alvarado Izquierdo, Jesús María Méndez Salazar, Lucía del Rosario
Open Education Faculty and Distance Education Students’ Dropout Reasons
Open Education Faculty and Distance Education Students’ Dropout Reasons Vol. 12 Núm. 1 Pág. 7-25 ARTICULO
2020 Open Praxis
Gündüz, Münevver Karaman, Selçuk
Percepciones sobre el e- portafolio y la rúbrica de evaluación
Percepciones sobre el e- portafolio y la rúbrica de evaluación Vol. 5 Núm. 2 Pág. 56-68 ARTICULO
2020 EDUCIENCIA
Garza Zamudio, Alma Delia Galán Mireles, Eva María
Los desafíos de la educación en línea en México desde la perspectiva del estudiante
Los desafíos de la educación en línea en México desde la perspectiva del estudiante Vol. 5 Núm. 2 Pág. 45-55 ARTICULO
2020 EDUCIENCIA
Bonilla Murillo, Enrique Solís Herebia, Verónica Sagnité González Mariño, Julio
Challenges Faced by Adult Learners in Online Distance Education
Challenges Faced by Adult Learners in Online Distance Education Vol. 11 Núm. 1 Pág. 5-22 ARTICULO
2019 Open Praxis
Kara, Mehmet Erdoğdu, Fatih Kokoç, Mehmet Cagiltay, Kursat
Examining indicators for effective studying – The interplay between student integration, psychological flexibility and self-regulation in learning
Examining indicators for effective studying – The interplay between student integration, psychological flexibility and self-regulation in learning Vol. 10 Núm. 2 Pág. 225-237 ARTICULO
2018 Psychology, Society & Education
Asikainen, Henna
Contraste de Estudiantes Universitarios Presenciales y en Línea en un Curso Autogestivo
Contraste de Estudiantes Universitarios Presenciales y en Línea en un Curso Autogestivo Vol. 4 Núm. 2 Pág. 7-16 ARTICULO
2017 Hamut´ay
Muñoz Maldonado, Sandra Ivonne Sánchez Medina, Ricardo Enríquez Negrete, David Javier Rosales Piña, Consuelo Rubi
Online college laboratory courses
Online college laboratory courses Vol. 5 Núm. 4 Pág. 2
2015 Higher learning research communications
van Hunnik, Eddy

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Aug-2024