Give and take (2012) Li, Lan Liu, Xiongyi Zhou, Yuchun British journal of educational technology Vol. 43 Núm. 3 Pág. 376-384
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effects of a formative assessment script on how vocational students generate formative feedback to a peer’s or their own performance Vol. 33 Núm. 1 Pág. 117-143 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Peters, Olaf
Körndle, Hermann
Narciss, Susanne
|
Assessment of teaching skills with e-Rubrics in Master of Teacher Training Vol. 7 Núm. 2 Pág. 120-141 ARTICULO | 2016 | JETT |
Martínez Romera, Daniel David
Cebrián Robles, Daniel
Cebrián de la Serna, Manuel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024