Situational interest, computer self-efficacy and self-regulation (2012) Chih-Yuan Sun, Jerry Rueda, Robert British journal of educational technology Vol. 43 Núm. 2 Pág. 191-204
- Número de citas: 10 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 7 PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Development and validation of a PLE scale from the learner and learning perspective in tertiary education Vol. 23 Núm. 71 Pág. 8 ARTICULO | 2023 | RED |
Xu, XiaoShu
Zhang, Yunfeng
Zhong, Kexin
Lei, Vivian Ngan-Lin
Liu, Jia
|
The relationship between undergraduate students’ digital literacy and self-regulation in online interaction Vol. 60 Núm. 6 Pág. 894-905 | 2023 | Innovations in education and teaching international |
Kayaduman, Halil
Battal, Ali
Polat, Hamza
|
Mensuração do engajamento online de estudantes do ensino superior Vol. 15 Núm. 1 Pág. 18 | 2022 | Texto Livre |
da Cunha Ortega, Fernanda
Brasil Irala, Valesca
|
Evolución de la conceptualización de la autorregulación en Orientación Educativa Vol. 33 Núm. 2 Pág. 23-44 ARTICULO | 2022 | Revista Española de Orientación y Psicopedagogía |
Salas Guadiana, Emilio Alberto
Gallardo Córdova, Katherina Edith
|
Experiences in the use of an adaptive intelligent system to enhance online learners' performance Núm. 18 Pág. 36 ARTICULO | 2021 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Guerrero Roldán, Ana Elena
Rodríguez González, M. Elena
Bañeres, David
Elasri-Ejjaberi, Amal
Cortadas Guasch, Pau
|
Mapping research in student engagement and educational technology in higher education Núm. 17 Pág. 8 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Bond, Melissa
Buntins, Katja
Bedenlier, Svenja
Zawacki Richter, Olaf
Kerres, Michael
|
Exploring the Predictive Role of E-Learning Readiness and E-Learning Style on Student Engagement Vol. 12 Núm. 2 Pág. 175-189 ARTICULO | 2020 | Open Praxis |
Ergün, Esin
Betül Kurnaz Adıbatmaz, Fatma
|
An empirical investigation of the antecedents of learner-centered outcome measures in MOOCs Núm. 16 Pág. 32 ARTICULO | 2019 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Rabin, Eyal
Kalman, Yoram M.
Kalz, Marco
|
Aprenentatge actiu i tecnologia Núm. 2017 Pág. 288-299 ARTICULO | 2017 | Anuari de l'Educació de les Illes Balears |
Fernández de Álava, Miren
Orte Socias, Carmen
|
¿Puede amortiguar el Engagement los efectos nocivos de la Procrastinación Académica? Vol. 10 Núm. 1 Pág. 117-134 ARTICULO | 2013 | Acción psicológica |
González Brignardello, Marcela Paz
Sánchez-Elvira Paniagua, Ángeles
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024