Written peer-feedback to enhance students’ current and future learning (2016) ARTICULO Ion, Georgeta Barrera Corominas, Aleix Tomás Folch, Marina International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 13 Pág. 21-0
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teacher mini conferences in class Vol. 7 Núm. 25 Pág. 49-63 ARTICULO | 2020 | Revista Publicando |
Siguenza, Paul Ismael
Espinoza, María-Isabel
|
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content Núm. 16 Pág. 35 ARTICULO | 2019 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Arruabarrena Santos, Rosa María
Sánchez, Ana
Blanco, José M.
Vadillo Zorita, José Ángel
Usandizaga Lombana, Imanol
|
The contributions of mixed insights to advancing technology-enhanced formative assessments within higher education learning environments Núm. 15 Pág. 40 ARTICULO | 2018 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Poth, Cheryl Anne
|
Experiencias de aprendizaje activo mediante Clickers en prácticas universitarias Vol. 10 Núm. 20 Pág. 16-27 ARTICULO | 2017 | Espiral. Cuadernos del profesorado |
Perea Moreno, Alberto Jesús
Salmerón Manzano, Esther
Laguna Luna, Ana M.
Aguilera Ureña, María Jesús
Manzano Agugliaro, Francisco
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024