Written peer-feedback to enhance students’ current and future learning (2016) ARTICULO Ion, Georgeta Barrera Corominas, Aleix Tomás Folch, Marina International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 13 Pág. 21-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teacher mini conferences in class
Teacher mini conferences in class Vol. 7 Núm. 25 Pág. 49-63 ARTICULO
2020 Revista Publicando
Siguenza, Paul Ismael Espinoza, Marí­a-Isabel
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content Núm. 16 Pág. 35 ARTICULO
2019 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Arruabarrena Santos, Rosa María Sánchez, Ana Blanco, José M. Vadillo Zorita, José Ángel Usandizaga Lombana, Imanol
The contributions of mixed insights to advancing technology-enhanced formative assessments within higher education learning environments
The contributions of mixed insights to advancing technology-enhanced formative assessments within higher education learning environments Núm. 15 Pág. 40 ARTICULO
2018 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Poth, Cheryl Anne
Experiencias de aprendizaje activo mediante Clickers en prácticas universitarias
Experiencias de aprendizaje activo mediante Clickers en prácticas universitarias Vol. 10 Núm. 20 Pág. 16-27 ARTICULO
2017 Espiral. Cuadernos del profesorado
Perea Moreno, Alberto Jesús Salmerón Manzano, Esther Laguna Luna, Ana M. Aguilera Ureña, María Jesús Manzano Agugliaro, Francisco

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024