Formulaic sequences and perceived oral proficiency (2006) ARTICULO Boers, Frank Eyckmans, June Kappel, Jenny Stengers, Helene Demecheleer, Murielle Language teaching research Vol. 10 Núm. 3 Pág. 245-261

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The compilation of a developmental spoken English corpus of Turkish EFL learners
The compilation of a developmental spoken English corpus of Turkish EFL learners Vol. 10 Núm. 1 Pág. 45-62 ARTICULO
2022 Research in Corpus Linguistics (RiCL)
Genç Yöntem, Ece Eveyik Aydın, Evrim
Assessing the impact of the Lexical Approach on EFL perceived oral proficiency
Assessing the impact of the Lexical Approach on EFL perceived oral proficiency Núm. 19 Pág. 41-66 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Cancino, Marco Iturrieta, Jonathan
La presencia de las expresiones metafóricas en ocho manuales de ELE de nivel B1
La presencia de las expresiones metafóricas en ocho manuales de ELE de nivel B1 Núm. 32 Pág. 3 ARTICULO
2021 MarcoELE
Berdún Villamonte, Irune
Attention-direction versus retrieval practice: which fosters the productive recall of German formulaic sequences best?
Attention-direction versus retrieval practice: which fosters the productive recall of German formulaic sequences best? Núm. 17 Pág. 9-34 ARTICULO
2020 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Boone, Griet Eyckmans, June
Percepciones de la instrucción basada en los principios de un enfoque léxico en el aula de lengua extranjera
Percepciones de la instrucción basada en los principios de un enfoque léxico en el aula de lengua extranjera Núm. 33 Pág. 157-172 ARTICULO
2019 ELUA
Pérez Serrano, Mercedes
Which type of instruction fosters chunk learning? Preliminary conclusions
Which type of instruction fosters chunk learning? Preliminary conclusions Núm. 13 Pág. 133-143 ARTICULO
2018 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Pérez Serrano, Mercedes
Speech fluency in phrases
Speech fluency in phrases Núm. 17 Pág. 209-232 ARTICULO
2017 Elia
Senra Silva, Inmaculada
Colocaciones con verbos delexicalizados, ¿son más difíciles de aprender?
Colocaciones con verbos delexicalizados, ¿son más difíciles de aprender? Núm. 19 Pág. 127-148 ARTICULO
2017 Language Design
Pérez Serrano, Mercedes

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024