Awareness of L1/L2 differences (2010) ARTICULO Ammar, Ahlem Lightbown, Patsy M. Spada, Nina Language awareness Vol. 19 Núm. 2 Pág. 129-146

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Supporting Immigrant Students’ Academic and Social Integration: ESL and French College Teachers’ Collaboration in Promoting Cross-Linguistic Teaching of Language and Strategies
Supporting Immigrant Students’ Academic and Social Integration: ESL and French College Teachers’ Collaboration in Promoting Cross-Linguistic Teaching of Language and Strategies Vol. 76 Núm. 4 Pág. 293-312 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Lau, Sunny Man Chu Brosseau, Marie Claude Maegerlein, Elisabeth LeRisbé, Michèle Blandford, Melissa
The effects and effectiveness of contrastive form-focused instruction on mastering tense-aspect
The effects and effectiveness of contrastive form-focused instruction on mastering tense-aspect Núm. 13 Pág. 9-30 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Ahmadi, Newsha
Variables en el desarrollo de la reflexión metalingüística (L1) de alumnos plurilingües en el primer año universitario
Variables en el desarrollo de la reflexión metalingüística (L1) de alumnos plurilingües en el primer año universitario Vol. 27 Núm. 2 Pág. 275-296 ARTICULO
2014 Revista española de lingüística aplicada
Cáceres Lorenzo, María Teresa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024